Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa romeo 156 1.6 TS 1998 - смяна на ДВГ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa romeo 156 1.6 TS 1998 - смяна на ДВГ

    Колеги има въпрос към вас.. но най вече към хората ,който са си сменяли двигателя на автомобила.. Бих искал да попитам за разликата м/у двигателите с железните капаци и пластмасовите кака е разликата освен ,че едните са по нови от другите.. Решил съм да сменям двигателя ,но гледам ,че се намират 1.8 или 2.0 за около 500 лв.. а моята е 1.6 .. Освен Електроника нещо по спецялно да обърна вниемание да ми дадете съвет ,че съм решил да сменям а ако някой има 1.6 със железния капак би било най-добре Но се надявам да е читав двигателя направо слагаш и караш както се казва. Поздрави колеги. И също така колко би ми излезнало цялостен основен ремонт на двигателя примерно ?
    Last edited by deznam; d.m.y г., 13:58.
    Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

  • #2
    Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
    Колеги има въпрос към вас.. но най вече към хората ,който са си сменяли двигателя на автомобила.. Бих искал да попитам за разликата м/у двигателите с железните капаци и пластмасовите кака е разликата освен ,че едните са по нови от другите.. Решил съм да сменям двигателя ,но гледам ,че се намират 1.8 или 2.0 за около 500 лв.. а моята е 1.6 .. Освен Електроника нещо по спецялно да обърна вниемание да ми дадете съвет ,че съм решил да сменям а ако някой има 1.6 със железния капак би било най-добре Но се надявам да е читав двигателя направо слагаш и караш както се казва. Поздрави колеги. И също така колко би ми излезнало цялостен основен ремонт на двигателя примерно ?
    Разликите между двигатедлите е периферията Съвсем отгоре отгоре всмукателния колектор на CF-1 е метален а на ЦФ-2 е пластмасов с променлива дължина.Дроселите са различни дебитомерите ламбдасондите и комповете съответно е и разбира се кабеляка до тях.
    Иначе като желязо нямат разлики освен вероятно дебилина на сегменти евентуално.
    Такава трансформация е доста сложна и неоправдане от финансова гледна точка. Ако си намериш двигател от 155 или 145/146 ЦФ-1 там нещата ще станат само със смяна на комп дебитомера май е един и същ. Но трябва да се огледа самото окачване на двигателя дали ще стане.
    Въпроса ти за основен ремонт не е правилно зададен понеже не си казал какво му е на двоя двигател. Дали е пречукал или гори масло. Ако са едни сегменти с биелни лагери ревизия глава и гарнитури частите са с маслото и антифриз са някъде 600лв труда предполагам под 300 едва ли.
    Ако се окаже че има и друго като вал за шлайф или износени цилиндри по добре е направо друг двигател.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Колегата Новачев.. Автомобила не гори масло.. що годе мотора е добре макар ,че към 2000 оборота се чува едно леко виене от него но си го карам и така.. Има за смяна вариатор като повечето мотори от този тип.. А проблема на мотора е ,че яко си тече масло.. не съм намерил проблема но кадето са бензиновите инжектори около тях отвън си прави малки локви с масло и също капи и от двигателя.. за това съм решил да стигам до такова действие.. Иначе мотора не гори масло просто го изхвърля това е проблема..
      Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

      Comment


      • #4
        UP !
        Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

        Comment


        • #5
          Ако за едно капане на масло се прави основен ремонт незма за по сериозни рпоблеми в двиагтеля как се нарича интервенцията.
          Подмяната на всички уплътнители по двигателя да речем гарнитура капак клапани разните семеринги по разпределителните валове двете семеринги на коляновия вал вероятно гарнитура картер ще струва около 300лв. Макар че както го описваш най вероятно ще се окажат далеч по прости работи.
          Какво означава не съм намерил от къде тече какво си сменил и как си го търсил теча на масло.

          Извинявам се обаче темата е доста несериозна в повечето сервизи могат да напрявят "основен ремонт" на тази кола за 100лв.
          А виенето ще се оправи със обслужване смяна на ремъци и ролки или подмяна компресор климатик или хидравлична помпа.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Novachev... За виенето.. автомобила е обслужен виенето се чува от двигателя не от ремъчния отсек.. за другото може да си прав.. аз просто я погледнах на канал..... а за двигателя нямам си на идея.. А темата е по скоро въпрос към колегите ,който са сменяли двигател за обмяна на опит и прочие.
            Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

            Comment


            • #7
              Като я обслужва смени ли всички ролки с водна помпа?
              Хидравликата в какво състояние е?
              Нещо оттам ти вие!
              Пък за теча, помня че караше със заварян капак на клапаните, смени ли го? Може пък и от някъде другаде да тече де! Иначе щом за такива работи сменяш мотор има един за продан който не тече масло от него, 1.6 е стария мотор вариатора му не тропа и цената му е 800лв!
              Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

              Comment

              Working...
              X